reklama

Necítite sa niekedy ako pes?

Ja mám tento pocit posledný mesiac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po "vzore" filmu Goro, biely pes, ktorý si pamätajú tí skôr narodení, som sa aj ja rozhodol kúpiť svojmu psovi píšťalku. A nie obyčajnú. Veľmi som po kamenných „psích“ obchodoch nesondoval, takže dosť dlho som ju ani nemal. Ale veľkou náhodu som sa dostal k obchodu www.zvieratka.sk. Ponuka dobrá, ceny v podstate tiež. A čo nevidím, píšťalka taká, akú chcem. 51 Sk. No nekúp to. Budem mať radosť ja a možno aj pes.

Citujem popis:

Píšťala pre psov do 200m len za 51,- SKK. Vysokofrekvenčná píšťala, vydáva tóny nezachytiteľné ľudským uchom, dosah 200m. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tovar prišiel obratom. Žiadny problém. Veľmi som sa tešil. Hneď som ju aj vyskúšal. Ešte bez prítomnosti psa. A vtedy to prišlo.

Zistil som, že mám sluch ako pes. Ja tu píšťalku totiž počujem vydávať zvuk.

Len teraz neviem, či chyba nie je náhodou vo mne. Tak to občas potajomky skúšam na nič netušiacich ľuďoch. Zapískam a čakám čo sa bude diať. A zrejme je nás s touto poruchou (alebo skôr neporuchou) sluchu viac.

Ale stále lepšie, ako keby bola píšťalka pokazená tak, že by som ju nepočul, že nepíska. Lebo to by som si potom myslel, že je chyba v mojom psovi, keď na ňu nereaguje.

Michal Cenker

Michal Cenker

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  28x

-------------------------------------------------------- Zoznam autorových rubrík:  CarrefourDopravaFotografieHypernovaMédiáPolitikaTescoNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu