reklama

Súdruh Fico, pomôž mi. Som stratený.

Tak sme sa po dnešnej voľbe dozvedeli, že ...“veľká časť lístkov bola preškrtnutá diagonálne, iná časť bola preškrtnutá horizontálne“... a voľba bola absolútne zmanipulovaná. Súdruhovi Ficovi už nestačí ľudom kázať čo je dobré, čo je zlé, kto je dobrý, kto patrí do basy. On už potrebuje rozhodovať aj o tom, ako sa má škrtať. Či sprava doľava, či zhora dole, či horizontále alebo vertikálne, .... a všetko, samozrejme, v záujme ústavnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

údruh Fico, keď už si taký majster, keď si najlepší, keď si najprísnejší a keď si láskavý, poraď mi.

Ráno som si ako prvú obul pravú topánku, až potom ľavú. Zašnuroval som si najskôr pravú šnúrku, až potom ľavú. Bolo to v súlade s ústavou?

Dvere na aute som odomkol diaľkovým ovládačom v pravej ruke, otvoril ľavou rukou. Bolo to v súlade s ústavou?

A dokonca som sa dnes aj špáral v nose. Pravou rukou. Nebolo to na verejnosti, nikto ma nevidel, takže až také neslušné to nebolo. Ale bolo to v súlade s ústavou?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že hlúposti? Áno, môže byť. Ale keď ty predsa všetko vieš a na všetko poznáš odpoveď.

Michal Cenker

Michal Cenker

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  28x

-------------------------------------------------------- Zoznam autorových rubrík:  CarrefourDopravaFotografieHypernovaMédiáPolitikaTescoNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu