reklama

Aký pán, taký krám. Aký prezident, taká trúba.

To, že hovorca prezidenta Marek Trubač minimálne 2x nevravel pravdu, teda klamal, už vieme. Ak Vám logicky napadla otázka prečo by ste mali zo svojich daní platiť klamára, nemusíte Trubačovi písať. Mne už raz na tému svojho klamstva odpísal. Že povýšenecky? Že arogantne? Nech sa páči, pokochajte sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vážený pán Cenker,

ďakujem za Váš občiansky postreh a reakciu na medializované informácie. Aj na základe nich som sa dozvedel, že ktorý dobrák ma to vôbec platí a komu vlastne môžem byť vďačný, že mám strechu nad hlavou a za čo jesť...

Aj takto by som mohol začať v reakcii na Váš email, v ktorom pomerne netaktne naznačujete, že vy vlastne platíte mňa a spolu so mnou celý štát.

Nasleduje trocha pokecu k meritu veci a záver graduje v podobnom duchu ako úvod.

PS: A keď už sme pri tom platení daní. Možno že aj z mojich daní, ktoré platím už 17 rokov ste študovali, alebo študuje niekto z Vašich blízkych, možno že aj z mojich 19% mesačnej mzdy ste využili zdravotnícke služby, alebo ste jazdili po cestách, ktoré z nich postavili. Každý platíme dane a všetci rovnakým dielom. Aj o tom je princíp rovnej dane...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja básnická otázka na záver: to že Marek Trubač platí dane, „čiže môžem povedať, že platím sám seba“, znamená, že ako súčasť štátneho aparátu môže klamať?

Michal Cenker

Michal Cenker

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  28x

-------------------------------------------------------- Zoznam autorových rubrík:  CarrefourDopravaFotografieHypernovaMédiáPolitikaTescoNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu